måndag 23 februari 2015

Bloppis!

Jag har rensat ut Elliots garderob eftersom han numer har växt ur till och med storlek 62. OCH eftersom vi bor så trångt att jag inte kan spara ALLA Elliots kläder utan bara har fått hogga åt mig en liten påse med de allra käraste plaggen så det är med mycket tungt hjärta jag tänkte rea ut min sons första garderob. Varav det mesta knappt är använt. Vissa plagg bortskänkes och vissa plagg säljes för en symbolisk summa. Om man inte kan komma förbi Hornstull och hämta plaggen tillkommer frakt. Observera att bildkvaliteten är usel. Detta beror på att jag har en fem månader gammal bebis med separationsångest och inte har TID att hålla på med en massa fancysmanchy bilder. Bara det här inlägget och hela bloppisgrejen har tagit mig typ en vecka att färdigställa. Hur hinner folk med att baka och hålla på!? Fattar inte. Kvaliteten på kläderna är för det mesta bra dock. Mer info om plaggen under bilderna. Vid intresse eller frågor maila: info@minnajonsson.se. Om intresse finns så är det först till kvarn som gäller. OM inte någon erbjuder en hiskelig summa pengar eller en riktigt god fika eller ett glasvin på lokal för då tänker jag bara låtsas som att den personen var först till kvarn.

Mysoveraller i Storlek 62 oanvända, endast tvättade båda för 80kr eller 50kr/st
Tvådelade set i fleece med jacka och byxor, storlek 62. Byxorna är lite använda medan jackorna i princip är nästan oanvända. Alla tre set säljes för 100kr eller 40kr/set.

Omlottbodys i storlek 56 bortskänkes.

Diverse i storlek 50 bortskänkes.

Bodys i storlek 50. Den oanvända hundbodyn för 20kr och resten bortskänkes.

Bodys i storlek 56 bortskänkes.

Byxor i storlek 56 bortskänkes.

Diverse i storlek 56 bortskänkes.

Overall i storlek 56 plus mössor bortskänkes.

Bodys i storlek 62. Alla för 60kr eller 20kr/st. Till rymdvarelsebodyn finns ett par byxor i samma mönster som armarna som ingår i köpet.


Inga kommentarer: