onsdag 24 augusti 2011

I got love in my tummy

Såhär lagom till hösten ska jag lära er hur man gör världens godaste glassdrink. Allt ni behöver är Minttu, mjölk, kakao, vaniljglass och en mixer. Häll lite av varje ingrediens i mixern (observera att man behöver väldigt lite Minttu i varje drink) och voila! Man blir ju snarare mätt och sockerchockad än full. Och det är ju trevligt!

Receptet har jag fått från min kompis Tina. Hon har en jättefin blogg. Den hittar ni HÄR och den tycker jag väldigt mycket att ni ska besöka. Alltså, det är ingen matblogg. Receptet har som ingenting med bloggen att göra, det fick jag en kväll när vi skulle festa men istället drack saft och spelade spel. Bloggen är mest snygg och rolig och innehåller fina bilder föreställande vackra människor. Seså!

Inga kommentarer: