onsdag 21 april 2010

Undersökning!

Hej! Jag tänkte om ni kunde hjälpa mig, jag håller på med ett arbete och skulle behöva era åsikter.

Som de flesta vet står nu en av Röda korsets chefer, Johan Af Donner, inför rätta eftersom han har förskingrat en hel del av Röda korsets pengar. Alltså pengar som allmänheten har skänkt till bättre behövande så att de ska få mat, inte för att någon pamp ska kunna äta middag för tvåhundrafemtiotusen. Det är ju dessutom långt ifrån första gången det händer att en chef för en hjälporganisation använder merparten av de skänkta pengarna för sin egen räkning.

Och apropå det här fenomenet har jag ett par (3) frågor och svarsalternativ som jag skulle vilja att ni tog ställning till. Det tar bara en minut av er tid. Ni finner dem alldeles här till höger. Och man kan svara fram till på söndag klockan 17:00.

Tack så mycket för hjälpen fina ni!

1 kommentar:

Minna sa...

Tack alla som har röstat! :)