torsdag 20 augusti 2009

Höstförälskelse

Jag har köpt världens finaste jacka. Den är från Koola Anna och jag tror inte att någon någonsin har vilat ögonen på någonting så vackert (eller jo, det har alla säkert men den hamnar åtminstone på någon jacktopplista över dom snyggaste jackorna). Det är egentligen en vårjacka men den verkar rätt varm och det ska ju dessutom gärna vara helt grått och murrigt och trist till hösten, säger dom som vet. Sådant sysslar inte jag med. Dessutom var den nedsänkt till nästan halva priset. Så köpte jag en väska att matcha med, liksom bara för att jag kunde.

Bilderna blev sådär, men ni fattar grejen va? Säg att ni fattar grejen!




Det är vi nu.

3 kommentarer:

Kattis sa...

jag fattar grejen! åh så fin!

Carro sa...

Skitsnygg jacka verkligen!!

Minna sa...

Tack! :D