lördag 20 februari 2010

Say Cheese!

Idag ska jag fixa mitt pass. Vilket innebär att jag måste posera för ett passfoto. Törs man fråga om femtio omtagningar på polisstationen, tro? Ni minns väl hur det gick när Jessica skulle försöka fota till min byline?

Jonas har också gjort några försök med kameran då och då. När jag ser bilderna kan jag uppgivet konstatera att jag helt enkelt inte gör mig på kort. ”Jag blir ju bara jätteful” säger jag. ”Inte jätteful” säger Jonas. ”Men jag har aldrig varit med om någon som blir så olik sig på kort som du” tillägger han i sann diplomatisk anda.

Och nu har jag alltså ett försök. Ett foto. Som jag dessutom måste visa upp för okända människor. Fatta pressen!

Resultat kommer inom kort (alltså kårt).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha! Ett familjedrag! Kram Camilla

Anonym sa...

Jag håller med Camilla, verkligen ett familjedrag/kram mamman

Anonym sa...

Haha.. ja vet vid vilka tillfällen du blir bra på kort ;) har massa som är tagen me engångskamera.. hihi /// Linda

Minna sa...

Familjedrag indeed!

Linda: Haha, åh engångskameran. Jag fattar faktiskt inte hur jag lyckades bli helt okej på flera av dom korten. Det måste vara någonting magiskt med engångskameror.