måndag 20 juli 2009

Dag ett

Först bryggde jag kaffe som var alldeles för svagt, vilket jag hällde ut och bryggde kaffe som var alldeles för starkt. Vilket i sin tur står halvdrucket och kallt bredvid mig. Jag har fått två sms. Ett från MyNokia som tipsar om att jag kan ringa mina vanligaste nummer med snabbuppringning och ett från Tele2 som tycker att det är väldigt roligt att jag har förlängt mitt abonnemang hos dem. Trevligt att man kan glädja någon sådär, tycker jag.

Ute är det inte varmt och inte kallt. Sol fast ändå inte. Och nyss höll brevbäraren på att skrämma livet ur mig genom att trycka ner post som inte är till mig i mitt brevinkast.

Sedan messar Louise från jobbet "Lunch ensam i gautköket idag. Kom tillbaka, haha." och då känns allt genast lite bättre. Tänk att man inte ens hinner ha semester i en dag innan man är saknad.

Inga kommentarer: