tisdag 8 september 2009

Hey!

Jag vill börja med att säga att jag vet att ni saknar systemetkillen, jag märker det på er. Men ni måste faktiskt acceptera att det är över. Inget mer onsdagsvin och inget mer nervöst fnitter bakom bokhyllorna. Inga fler pinsamma historier eller uppdiktade samtal. Okej?

Förövrigt tror jag att jag såg en stressad Korvaspappa på Ica i morse. Och nu ikväll när jag stekte köttbullar gick brandlarmet. Jag nådde inte att stänga av det ens när jag stod på en stol (det är faktiskt ganska högt i tak här, jag är inte kort eller så). Jag blev tvungen att hoppa upp och ner på stolen och slå på larmet för allt jag var värd. Det funkade tillslut. Matlusten efteråt var sådär. Nu måste jag fundera ut en fyndig födelsedagspresent till någon som har fyllt trettiofem. Vad ger man till en sån?

(Ingenting av ovan nämnda saker har egentligen med varandra att göra och det här inlägget saknar helt och hållet någon röd tråd. Köttbullarna var inte ens köpta på Ica.)

5 kommentarer:

AA sa...

Falskleg! Råna nån som e typ 20 på deras leg, ge bort i present. Billigt för dig, bra för födelsedagsbarnet (när slutar man kalla den som fyller för födelsedagsbarn o byter t födelsedagsvuxen? El födelsedagsgammal?). -hur gammal e du? -20 -nä men på allvar? -jo, på allvar, här kolla mitt leg hehe. D enda e att presentmottagaren måste lära sig sitt nya stjärntecken o typ såhära såna grejjer.

Milla sa...

Som totalt singel nu igen, (vet inte om jag någonsin egentligen var något annat under min senaste 3 månaders "romans") men hursom så saknar jag att läsa om ditt spanande på systemetkillen. Om du inte genast hittar något nytt span att spana efter måste jag hitta ett eget. Men det är jag låångt ifrån redo för ännu! Den pressen vill du väl inte sätta på mej?! Så kom igen gör en stackars bränd tös lycklig :P

Minna sa...

AA: Trots att det var en väldigt bra och enkelt genomförbar idé så fick den ge vika för en goodiebag, med saker jag själv kan ha nytta av (förstås)

Milla: Jag tycker att du ska skaffa dig ett span! Själv har jag inget behov av något just nu. Jag har ehm. Jag vet inte. Inget behov helt enkelt. Äh. ;D

Milla sa...

Jaja... jag får väl uppdatera dej om jag hittar något potentiellt span... Men ha inte för stora förhoppningar. Mitt hjärta är skört! :P

Minna sa...

Milla: Gört! Att spana krossar inga hjärtan, det är helt ofarligt. Det är när man vågar gå vidare, det blir läskigt. :)