söndag 6 september 2009

Vad gör jag nu för tiden?

Jag jobbar, nästan jämt. Läste ”Döden och pingvinen” av Andrej Kurkov och är nu helt inne i uppföljaren ”Pingvin försvunnen”. Samtidigt som jag är helt fascinerad av Anneli Jordahls ”Jag skulle vara din hund (om jag bara finge vara i din närhet)” som handlar om kärleken mellan Ellen Key och Urban von Feilitzen (men egentligen var det titeln jag föll för från början). Så kramas jag lite. Köper massvis med kläder. Och äter sjukt god brunch vid skanstull. Det är vad jag gör.

5 kommentarer:

AA sa...

Hmm brunch vid Hornstull...långt o åka om man åker hemifrån ;-) Men d såg riktigt smaskens ut, får man fråga vars d intogs nånstans?

Lennart sa...

Mmmm man behöver kramas lite ibland :) eller helst mer än ibland...

Minna sa...

Skanstull AA, skanstull ;)
åh, jag minns ju aldrig vad det där stället heter. Ligger på ringvägen? Ska kolla upp det!

Lennart: Det behöver man sannerligen :)

Göteborrrg sa...

Café Vero?
Trodde alltid att de hette Café Velo, men det vore ju konstigt att döpa ett fik till cykel.

Hursomhaver, grymma pannkakor. Särskilt de med banan och choklad. Även den brunch jag ser på bilden finnes där.

Minna sa...

Ja! Men jag tror att du har rätt. Grymma pannkakor indeed. Nästa gång tror jag att jag ska prova blåbärspannkakan.