onsdag 22 april 2009

Jag behöver semester

Jag drömde inatt att jag skulle åka till Grekland med min klass från högstadiet. Som en slags reunion. Sedan var det förstås en massa konstiga människor med på flygbussen, sådana som aldrig någonsin har gått i min klass men som ändå skulle åka med oss. Lite sådär som det kan vara i drömmar. Och även om jag missade planet och aldrig kom iväg till Grekland så var jag så himla upprymd över att jag skulle dit. Kanske inte över att jag skulle dit med människor från min högstadieklass men att jag skulle få åka till sol och värme och havsbad. Och fetaost.

Man kanske skulle åka till Grekland.

4 kommentarer:

Aylala sa...

Jag rekommenderar Naxos.

Fredrik sa...

Ska till Skopelos i höst! Woohoo! Mamma Mia-ön! :D

malin sa...

Grekland är helt ok, mer än ok faktiskt. Numera det enda som håller blicken klar för att överleva 9 tentor fram till Juni. Den 7e, då drar jag!!

Minna sa...

Aylala: Vi får skivor från naxos. Fast inte från ön alltså.

Fredrik: Asså du har ju allt och ska alltid överallt :D

Malin: Nio tentor? Fy vad jobbigt. Lycka till ;D