tisdag 7 april 2009

Timmisen meddelar

Timmisen jobbar inte längre hos oss eftersom hennes timmar nu jobbas av nya, riktiga anställda och jag saknar henne. Som tre veckor öppnad gammal läsk saknar sin kolsyra, saknar jag henne. Så jag sände iväg ett meddelande där jag talade om att det minsann är tomt på jobbet utan henne och fick tillbaka:

”Å Minna! Har läst ditt fina sms hundra gånger. Jag ser/hör våra bitchiga förbifartskommentarer i slow-motion (i huvudet). Saknar dom. ”

Aaaaw. Mitt hjärta smälter. Som polarisarna, smälter det.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Som isarna när det blir vår
som blodet som rinner ur ett sår
försvann du och jag ska alltid
sakna dig, wå-åh-åhåh!

Vad kärt :)
(hade min skånska väninna sagt)

essim sa...

..och alla fåglar sjöng..

Minna sa...

Doh-doh dodo doo doo