tisdag 19 maj 2009

Lika som bär - bokbär

5 kommentarer:

Åsa sa...

Jag trodde detta va ett skämt. Vem var först och undra om dom vet om det?

Jag hade blivit vansinnig, men det är jag det.

Kira sa...

Aj då. Lite klantigt. Av någon. Fotografen antar jag.

Eller så har de bildgooglat. :-)

Minna sa...

Fotografen har nog sålt bilden till båda förlagen. Fast den här upplagan av "Flyga drake" är ju svensk, den amerikanska upplagan ser inte alls ut så där. Och den andra boken är just en amerikansk upplaga. Fast dom verkar handla om ungefär samma sak. Jag vet inte. Skumt är det. :P

Magnus Thorn sa...

Borde man inte kolla upp sånt där innan man trycker?... Bilden är ju ingen dussinbild om man säger så.

Hur som, trevlig helg!

Minna sa...

ja, jag tycker nog att man borde det. Det känns inte som att det riktigt är en slump detdär. Även om dom faktiskt suddade bort draken :D

Trevlig helg till dig med :)