lördag 9 maj 2009

Lördagmorgon med Alf

Jag vaknade för en timme sedan. Jag ligger fortfarande i sängen, det är det finaste med helger. Man kan liksom ligga kvar där nästan hur länge som helst. Om någon kunde komma med te och smörgåsar nu så skulle jag kunna ligga kvar här ett tag till. Och lyssna på Alf Robertsson. Alf Robertsson? Ja, jag lyssnar av någon anledning på ”Där rosor aldrig dör” och "Sex fot under en kall kall jord" Med Alf Robertsson. Dog inte han?

Jag har inte ens något bröd hemma tror jag. Usch, vad jobbigt allt blev nu.

"Du kom ensam hit till världen och vi ska alla.. gå samma väg. Några vinner och nån förloooorar. ...... För vem kan ångra sina dagaaaar sex fot under en kall kall jord"

5 kommentarer:

Fredrik sa...

Enligt Wikipedia dog han.

Minna sa...

Undra om han hade en hund och om han isåfall fick ta den med in i himlen. Om han nu kom till himlen :O

Fredrik sa...

Funkar det så? Tänk om man haft en massa hundar och kanske katter och marsvin också? Måste jag ha med dem till himlen då?

Jag kanske vill vara i fred för en gångs skull :D

Bloggtipsarna sa...

Vi gillar din blogg jättemycket och har tipsat om den idag :)

Minna sa...

Fredrik: det har du rätt i. man får helt enkelt ta det lite lugnt med att skaffa djur :D

Bloggtipsarna: Vad roligt att ni gillar den och kul att ni tipsar om den :)