tisdag 18 november 2008

Den bästa presenten

Den här födelsedagen har varit så bra som en födelsedag kan vara. Kanske lite bättre. Säljaren, som jag nämnde tidigare, kom faktiskt förbi. Han hade dessutom kommit ihåg min födelsedag och tagit med sig en stor bullkrans med blåbärsfyllning. Sedan köpte min chef den godaste chokladtårtan som har bakats. Jag och timmisen, Helena, åt upp resterna efter att vi hade stängt idag. Just nu sitter jag och mumsar på en bakelse som jag fick av en annan jobbarkompis. Jag är så tjock. Fast livet är ganska härligt. I alla fall väldigt sött.

Den bästa presenten upptäckte jag när jag kom hem. Den låg i ett stort C4-kuvert och kom från Solo. Se så fint han har gjort. Dessutom skickade han med femhundra kronor. Han är den bästa hunden någonsin!

(Om någon annan känner sig givmild så skulle jag behöva en digitalkamera)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så otroligt snäll han är, för att inte tala om hans matte och husse.
En riktig fullträff/mamman

Minna sa...

Han är verkligen snäll den där hunden. Liksom hans nya matte och husse. Tänk hur det blev :)

Elina sa...

Grattis i efterskott! :)

Minna sa...

Tack tack :)

Anonym sa...

Minnis! Vilken snäll vovve!
Grattis efterskott.

klart du ska ha en digitalkamera!

kram

Minna sa...

Jessica: Han är världens snällaste :D Tack!

Ja visstärdetklart! Och ändå har jag ingen. Musthave! Usch, jag känner mig naken utan =(

Kram