lördag 1 november 2008

Massera mera

Ända sedan min otursdrabbade dag i torsdags har jag haft galet ont i axlarna, ryggen eller om det är nacken. Där omkring i alla fall. Jag tänkte att det kanske tänkte gå över men det tänkte det tydligen inte alls. Det har nästan snarare blivit värre och jag känner mig som Onkel Fester.

Så nu vill jag ha massage. Och godis. Eller öl. Kanske vin. Gärna ett badkar också, med varmt vatten. Och när jag ändå är igång så vill jag passa på att önska mig en lägenhet i Gamla stan. Gärna med kakelugn. Och badkar. Och en massör. Tack!

5 kommentarer:

Elina sa...

Gräddbakelser, du glömde gräddbakelser :)

Anonym sa...

Vad betalar du? ;P

Skulle kunna "uppoffra" mig om jag fick byta min kalla Luleåmiljö mot lite höst igen (?)

*slänger ner vinflaskan och packar väskan*

Minna sa...

Elina: gräddbakelser hade också funkat. Fast det blev öl och trevligt sällskap som slutligen tog bort värken. Funkade hur bra som helst =)

Malin: Betalar? Betalar?? Mitt sällskap borde ju vara betalning nog ;D

Anonym sa...

Ja, det är ju helt sant. Men som fattig student som jag är får jag göra vad jag kan för att kombinera nytta med nöje =)

Minna sa...

Malin: Haha, jag vet hur det är det där.