torsdag 17 juli 2008

Det går inte alls särskilt bra nu

I morgon ska jag åka till Stockholm för att skriva på alla papper för jobbet. Jag skulle ha tittat på en lägenhet också men kvinnan vars lägenhet jag skulle titta på hade fått problem med fladdermöss i sitt sommarställe, så det hela blev istället uppskjutet till den 2:a augusti. Den 2:a augusti skulle jag egentligen ha åkt till Stockholm för att Solo skulle provbo hos sin fodervärdsfamilj men de har lämnat återbud, liksom de fyra andra som jag har varit i kontakt med.

En del av mig hoppas på att det blir något skit med jobbet också. Det ser inte alls ut att lösa sig med Solo och jag kan inte ens tänka på det alternativ som finns kvar.

10 kommentarer:

Anonym sa...

:-(

Tur i alla fall att hon inte hade problem med fladdermöss i lägenheten du skulle titta på.

Becka sa...

Hörru, inte tappa hoppet nu. Det löser sig. Det det gör det alltid i slutändan.

När du minst anar det så händer det!

Anonym sa...

Det här går inte för sig Minna,Upp med huvudet,höj dig,in i skiten med ett leende på läpparna.
Allt löser sig,och det löser sig enklast med glädje.
Det här är väl i själva verket nåt väldigt positivt i ditt liv?!

Jag håller ju på dig!

Kram Minna!

Minna sa...

Fredrik: Jo, fast bara hon hade fått bort dom tills jag skulle titta på den. Fladdermöss är ju rätt söta ändå.

Becka: Det är lätt att tappa hoppet när man bara möts av bakslag, tyvärr.

Anonym som jag tror kan vara Jonken?: Jag har ju trott att det har löst sig flera gånger om men det har bara slutat i bakslag. Någonstans på vägen försvinner leendet. Jag tror att jag har tappat hoppet om att det ska lösa sig men jag hoppas ändå att jag har fel. Kram

Anonym sa...

Fn vad jobbigt:( Ibland går verkligen allt emot en.

Hur mkt kan du tänka dig att betala i månaden för lgh alltså?

Kram

Minna sa...

Ja, ibland känns livet lite tyngre än annars =/

Jag har väl tänkt max 5000 men det beror ju lite på vad som ingår. Ingår allt så kan jag gå upp till max 6000. Men det beror ju också på vart den ligger. Vet du någon? ;D

Kram

Anonym sa...

Kanske. En etta på Bergssundsgatan (Hornstull, Street)på 26kvm, möblerad för 5700kr. Skulle du vara intresserad av det eller vill du ha större?

Anonym sa...

Det var Jonken.
Gå ut och dansa,skratta och var glad ikväll och fira att livet är magiskt,att Solo är kunglig och att min semester är här.
Så ska du se att allt har löst sig imorgon...

Jag är på din sida...

Semesterkram från Jonken.

Becka sa...

Jag vet precis känslan av bakslag. Alldeles för många gånger. Men dock, mitt i all skit, händer det något.
Och jag vet att det iaf kommer bli bra. Snart är det din tur.

Minna sa...

Mary: Jag skulle absolut vara intresserad. Är inte så kräsen när det gäller storleken på lägenheten. Jag kommer ändå vara hemma så sällan :)

Jonken: Det gör jag! Igår gjorde jag det och ikväll gör jag det också. Hoppas att du har världens bästa semester!

Lördagskram.

Becka: Jag hoppas att du har rätt. Verkligen.