onsdag 3 december 2008

Yey and ney

Min mamma stickade en mössa som jag fick. Den finns att skåda till höger, på mitt huvud. Om det här var en modeblogg så hade jag skrivit att det är en riktig ”must have”/”craving”-mössa. Nu är detta ingen modeblogg så jag nöjer mig med att säga att den är fin och att den värmer gott om öronen när det är kallt ute. För att inte tala om att den är så tjock att inget regn tränger igenom. Både snygg OCH praktisk, så att säga. Dessutom ett riktigt fynd eftersom den var helt gratis.

Med på bilden finns också upphovet till bilden. Min telefon. Den går inte så bra att ringa med eftersom den bestämmer sig för att lägga av i tid och otid. Dessutom tar den helt urusla bilder. Vet ni hur många megapixlar den har? Två. TVÅ sketna megapixlar. Värdelösa mobilskrälle.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att Du tycker om Din Åre-mössa som den ju heter. Kramen mamman

Minna sa...

Jag tycker verkligen om den! Kram

Magnus Thorn sa...

Den var helt rätt. Helt enkelt.

God natt

Åsa sa...

Hey hey heeey! Kolla bruden!

jagvillocksåhaensånmössa

Nina sa...

Ey!!! Går också omkring i en liknande såndär mössa. Dom är tjusiga! Du passar riktigt bra i din!

Minna sa...

Magnus: It sure is!

God natt =)

Åsa: Jamendufårfråga omnånkan stickaenåtdig!

Nina: Tack! Ja, men dom är ju urmysiga. Helt klart den bästa sortens mössa någonsin.

Johan sa...

Rasande väl stickat av modern, inte tu tal om annat. Mössa ska man ha! Men varför har dottern tagit på sig trosorna lite skevt utanpå byxorna? :O

Minna sa...

Johan: Hon kan hon, min mamma. Men jag undrar om du har satt linserna utochin eller bakochfram? Det är ju ett linne! ><