söndag 4 maj 2008

Att leva upp till sin roll

Jag fick ett sms som löd: ”Jag tog precis Ola Rapaces jacka på erotikmässan.” Jag skrev tillbaka att personen som skickade meddelandet och som jobbar som garderobiär, skulle lägga en lapp med mitt nummer på i Olas Jacka. Han vet om att jag har varit lite förälskad i Ola ett tag, därav skrytmeddelandet. Jag har inte varit förälskad i Ola egentligen utan i hans rollkaraktär Hoffa i Tusenbröder.

Så bara Rapace nu lever upp till rollen som Hoffa när han ringer och vill ses. Annars får det faktiskt vara.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är han härlig! Jag gillar Shanti Roney också, så du kan ta Ola! ;)

Minna sa...

Jag det är han sannerligen.

Jag kan ju höra med Ola när han ringer om han kan fråga Shanti om han är uppe för en dubbeldejt :D

Anonym sa...

Fi fan. Om han nu INTE lever upp till den roll du önskar kan du vidarebefordra samtalet åt Göteborgshållet.

Minna sa...

Aylala: Ska tänka på saken. Hähä.