tisdag 13 maj 2008

A som i awesome!

Jag har aldrig under hela min högstadietid, gymnasietid eller högskoletid lyckats få högre betyg än fyra, väl godkänd eller B, men idag kom det. Idag fick jag mitt första och enda A. Det betyget mottogs i Litterär gestaltning med motiveringen:

”Du är mycket bra på gestaltning och ditt språk är ovanligt säkert. Dina texter är redan inne på en mer avancerad nivå där du arbetar med rytm, stämningar och undertext. Ditt skrivande är kraftfullt, intressant och begåvat.”

Jag vet att det är fult att skryta allt för mycket, men det struntar jag i för jag har faktiskt fått mitt första A - någonsin. Och jag är hur glad som helst att det blev i just det här ämnet.

Heja mig som aldrig förr!

6 kommentarer:

Åsa sa...

HEJA DIG!
Duktiga duktiga du!

Minna sa...

Tack! :D
Och det betyget fick jag från Aase Berg och du vet hur nervös hon har gjort mig med sina meriter..

Anonym sa...

Heja dig, o mig!

Fortsätt så!

Forca!

Jonken.

Anonym sa...

Heja dig!!

Anonym sa...

Grattis grattis!!! Camilla

Minna sa...

Jonken: Heja oss!

Magnus: Ibland har man bra dagar :)

Camilla: Tack tack!! :D