måndag 19 maj 2008

Stundande dagsutflykt

Imorgon ska jag åka på dagsutflykt till Uppsala. Det betyder att jag måste gå upp mitt i natten. Min dygnsrytm brukar oftast vara lite skev men nu är den helt åt helvete. Jag gör inte ens någonting vettigt om nätterna men jag somnar sällan före fem och jag går helst upp aldrig. Men i morse gick jag faktiskt upp klockan elva, tror jag. Nej jag gick nog upp tolv. Men jag vaknade elva. Lite grann i alla fall.

I morgon måste jag gå upp halv åtta. Det är helt sjukt tidigt eller väldigt sent. I morgon kommer jag alltså att vandra omkring på Uppsalas gator med blek hy, svullna ögon bakom solglasögon och rufsigt hår. Det är lite rock över det hela. Hoppas bara att det är soligt ute, det känns inte alls lika rockigt utan solglasögonen. Det blir nog mer som någonting hämtat ur en zombiefilm då.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Rockstjärnor skiter fullständigt i om det är soligt eller inte. Solbrillorna ska vara där iallafall.

Lycka till med gå-upp-tidigandet :)

Brummagumman sa...

Hej hej! är du klar med Tjernobyl? få r jag låna den lite så jag har nåt att säga om skiten på torsdag? :)

Minna sa...

Käpt'n Flint: Det har du rätt i men jag tror att jag gjorde mig rätt okej utan dom ändå :)

Alexandra: Hej hej. Jag är inte klar med den men vi ska inte ha den förrän nästa torsdag så du kanske kan ta den efter helgen? :)

Brummagumman sa...

å jaha, men va bra :) Då lånar jag den gärna då ist.

Minna sa...

Då säger vi så =)