tisdag 24 juni 2008

Brevskrivning

Jag skrev ett brev till en vän idag. Ingenting speciellt egentligen, jag skrev det mest som ett tidsfördriv på jobbet. En paus från stirrandet på kassans digitala klocka som bläddrade fram siffror alldeles för långsamt. Jag tänkte skicka det. Ett vanligt rutigt A5-papper med text. Men jag kom hela tiden på fler saker jag ville berätta och tillslut innehöll det alltför lilla pappret alldeles för många ord. Så många ord att det inte riktigt gick att urskilja vad som stod.

Jag funderar på om jag antingen ska försöka mig på att tyda mina krumelurer och renskriva brevet så att en annan människa faktiskt kan läsa vad som står eller om min vän helt enkelt får vara utan det. Det var väl kanske inte så himla intressant ändå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Renskriv,skicka!

Gonatt!

Jonken.

Minna sa...

Ja, kanske det.

Godmorgon!