måndag 2 juni 2008

Det kan gå hur som helst

Jag har faktiskt ett liv utöver skola, flyttplanering, jobb, blogg och lägenhetsjakt också. På onsdag till exempel ska jag på fest. Det är en galleria här i stan som ska ha personalfest och dit har jag blivit medbjuden eftersom jag jobbade två dagar i just den gallerian i julas. Eller mest för att min finaste vän har bjudit med mig. Det kommer att bjudas på mat, vin och öl. Det kan ju gå nästan hur som helst.

Jag var på just en likadan fest för ett par år sedan då jag jobbade mer ordentligt i den där gallerian. Det gick lite hur som helst. Jag och min dåvarande chef blev bjudna på efterfest hos en kille som min chef envisades med att försöka ragga upp åt mig. Killen var trummis i bandet som hade spelat på festen och var hur snygg som helst. Fast jag var för.. eh.. trött för efterfest så jag gick hem istället.

Jag har för mig att jag minsann var på dejt med den där trummisen något år senare. Det gick inte så bra. Eller det gick väl egentligen inte dåligt heller men det blev inte så mycket alls mer än så. Ja, så kan det gå.

Spännande ska det bli på onsdag i alla fall.

6 kommentarer:

Åsa sa...

Jag vill ha en fullständig rapport på mitt skrivbord torsdag morgon klockan åtta-isch!

BASTA!
:P

Minna sa...

Leia: Ja, jag måste ändå upp halv åtta och hämta hunden :D

Anonym sa...

Se där ja,då var det nog dags!

Jonken.

Minna sa...

Jonken: Kanske det kanske. Om inte annat så är det dags för en fin kväll då :)

Magnus Thorn sa...

Hoppas det blir en minnesvärd kväll. Med eller utan trummis.:)

Minna sa...

Magnus: Festen blir tyvärr inte av för min del. Men jag ska minsann ner på stan och ta mig en öl eller två alldeles strax så en minnesvärd kväll är ändå inte helt omöjlig att få :)