lördag 21 juni 2008

Lite sliten

Igår gick jag och hunden den dryga halvtimmen hem till mina föräldrar. Där spenderade vi sedan hela dagen och hela kvällen. Vi firade midsommar och hade det jättetrevligt. Solo firade på hundsätt, förstås. Han jagade fåglar på tomten, skällde vaktande på förbipasserande och lekte med min systerson. Han tiggde så klart också, hunden. Ätbara saker stod det ju på bordet mest hela tiden så mycket tiggande blev det. Vid elva på kvällen promenerade vi den dryga halvtimmen hem igen.

Jag har varit vaken och uppe sedan nio, pigg och glad. Men Solo är lite sliten sedan igår. Han har fortfarande inte klivit upp ur sängen. Det är hårt att vara hund.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars liten, det är inte lätt att vara på fest, men trevligt hade vi/kramen mamman

Anonym sa...

Amie har varit på Gotland i en vecka. Hon har tagit stjärtfjädrarna av en sädesärla och hittat en död näbbmus!

Jag är så stolt!

Jag gick också upp rätt tidigt. Vad är det för fel på oss?

Minna sa...

Mamma: Det var jättetrevligt! Nu har Solo vaknat till liv igen också :) Kram

Fredrik: Så äckligt =/
Vi har blivit vuxna Fredrik. :O