fredag 6 juni 2008

Festligt

Min kompis Magnus och jag i onsdags.

Kortet har jag snott från Klubb Kobras blogg, sådant måste man kanske säga om man inte vill att folk ska börja stämma en till höger och vänster. Trycket på min tröja föreställer en giraff med stickad basker. Det är sådant som är inne i sommar, åtminstone i min lilla värld. Men jag är ju inte direkt någon modeguru. Men snygg är den, giraffen!

Och en trevlig kväll var det. Det syns ju på oss, att vi har hur kul som helst. Åtminstone syns det på mig, med min fina skuggmustasch och pussmun. Magnus är bara cool, men sedan har ju han en riktig mustasch också.

6 kommentarer:

MP sa...

Jag kommer osökt att tänka på en låttext. Jag tror att det var Ramones som gjorde den.

Someone put something
someone put something in my drink

Men det är ju trevligt att se att ungdomen roar sig. :-D

Anonym sa...

Fast personen i Tintintröjan ser ut att ha ÄNNU roligare! Det mesta blir väl roligare i en Tintintröja, antar jag.

Anonym sa...

Fint att se en bild på dig :)

Och du ser ju ut att ha riktigt kul!

Anonym sa...

Jo, tänkte på en sak. Är inte enkelheten ganska komplicerad? Egentligen.

:)

Magnus Thorn sa...

Såg ut som en vacker kväll!:)

Minna sa...

Lyckligt ovetande: Nu tycker jag väl inte att vi ska överdriva :D

Fredrik: Ja, det går liksom inte att tävla mot folk i Tintintröjor. :(

Silver: Ja, roligt var det. Det måste göras om snart. Bara det inte resulterar i fler bilder, jag är rätt skygg egentligen..

Magnus: Precis så är det! Fast det beror väl lite på vad man gör det till i och för sig. :)

Magnus T: Det var det :)