fredag 21 mars 2008

Långfredag

Jag hoppas att alla får en trevlig långfredag. Själv märker jag inte direkt av att det är långfredag. På schemat står det tvättning av kläder, städning och plugg. Egentligen står det helt andra saker på schemat eftersom jag inte har gjort något nytt sedan vecka 10 (det där med storstilade scheman var inte riktigt min grej). Men i mitt mentala schema har jag skrivit upp vad det är som ska göras, vilket är de nyss nämnda sakerna. Ett ganska tråkigt sätt att fira långfredagen på kan tyckas, fast jag anser att om man ska fira den så ska man fira den rätt, så som jag gör, genom att ha skittråkigt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men om Långfredagen har varit skittråkigt så kommer Påskafton att verkligen att bli trevlig. Vi ses i morgon/Kram mamman

Anonym sa...

Jag har också tvättat och haft tråkigt idag. Men nu ska jag hem till en vän och spela Skate! Good times!

Vidare tycker jag att det är bra att det finns nån som håller på traditionerna. Ha så tråkigt du vill och glöm inte att tänka på Jesus!

Kram Minnis!

Minna sa...

Den har inte varit så tråkig som jag hade trott. Jag hade glömt att ett nytt avsnitt av Lost hade kommit ut :D

Imorrn blir det åka av!
Kram

Minna sa...

Fredrik: Skate? Det lät tråkigt. Fast det tycker antagligen inte du. Bilspel is the shit annars.

Glad påsk Freddis och kram på´re!