lördag 15 mars 2008

Så här en Lördag

Jag ligger under täcket i soffan, äter Ahlgrens bilar och är glad att jag inte har några barn. Jag har ont i huvudet och på teven visas något program som handlar om bråkiga, skrikiga barn och om jag vill kan jag få bort dem enbart genom att trycka på en knapp. Ta da! Fast det är lite charmigt när en av de små blonda illbattingarna med plutande mun säger ”Ajm sawi”. Fast charmigast av allt är Antikdeckarna som jag har tillbringat halva förmiddagen med. Dom var inuti min teve så klart, men jag tycker ändå att vi har umgåtts. Dom är så söta när dom blir helt exalterade över ett ryskt porslinsägg.

Ikväll ska jag ut på krogen. Jag kommer nog att vara glad att jag inte har några barn i morgon med. Och tycka att Antikdeckarna är söta.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mår Minna idag :D

Minna sa...

Jag mår faktiskt rätt okej, jag var lugn och fin igår. :)
Hur mår Jesscia? :O

Anonym sa...

Synd att din favvo Christer Sjögren inte vann. Är du mycket ledsen över det?

Minna sa...

Ajm wealy sawi =(

Fast jag hejade ju på Sanna, egentligen.

Anonym sa...

Jag hejade på Bengtzing. Tydligen var jag den enda. Jag borde röstat :-/

Minna sa...

Om man inte röstar så kan man inte klaga. Jag röstade på Sanna, två gånger. Men vad hjälper det när jurysarna är dum i huvudet =/