torsdag 10 april 2008

Ett sista utdrag

Tioåriga jag spelar ball inför min dagbok:

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar absolut överstrykandet av pappa, till förmån för farsan..:)

Lev väl.

Anonym sa...

haha, mer mellanstadieminna åt folket! Det här är ju sjukt kul! Shit, jag måste hitta mina gamla dagböcker, undrar om jag var lika cool som du på den tiden. hihi!

Anonym sa...

Jag kan inte komma ihåg att jag någonsin har hör Dig kalla pappa för "farsan", men dagboken fick minsann höra det. Där ser man/kram mamman

Minna sa...

Magnus: Ja, det visar på hur äkta min tuffhet var :D
Ha en fin fredag!

Emma: Haha, nej nu är det nog! Troligvis var du inte lika cool som jag. Jag menar.. Vem kan vara det? Men rota fram dom och blogga dom!

Mamma: Haha nej, det ligger inte rätt i munnen och det gick så där för mig att vara ball även i dagboken. Hoppas ni får en fin kväll, hälsa farsan! Kram

Anonym sa...

Det där Minna, var grymt ballt av en cool 10-åring.

Du måste lyssna på "nästan ditt namn" av Lundell,och du ska göra det nu!Jag tror att det är en låt du kommer att älska.

Ha en underbar fredag kväll!

Jonken.

Anonym sa...

Ha ha, "men hemma var det ballt". Såg att det var från -91 vilket gav mig bränsle till ett eget inlägg, tack!

Minna sa...

Jonken: Menar´t! Jag ska absolut lyssna på den. Kanske inte just nu eftersom jag just nu ska iväg och inhandla mat. Men efter det, då ska jag bannemig lyssna!

Ha en finfin kväll Jonken!

Sverka: Se där en länk. Jag ska spana in din blogg var så säker!

Anonym sa...

hhahaa, underbart!

Grattis till jobbet, Minnis! Det är du värd :D

Minna sa...

Tack Jessica. Det var inte drömjobbet men likväl ett jobb över sommaren :)