lördag 5 april 2008

Jag botar min rastlöshet

Jag menar ingenting illa mot våren men den har en tendens att göra mig farligt rastlös. Jag får panik av att göra det jag annars tycker bäst om att göra, nämligen ingenting. Idag har jag flängt omkring hela dagen och gjort än det ena, än det andra. Jag är fortfarande inte nöjd. Därför ska jag på fest, karaokefest. En karaokefest bestående av människor jag aldrig har träffat, med undantag för några få.

Det kan bli spännande det här. Det är som upplagt för pinsamheter från min sida. Men det bjuder jag så gärna på, som den generösa människa jag nu faktiskt är.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Yes, det här kommer bli roligt att följa. Hur kan du inte göra bort dig under såna omständigheter?

Anonym sa...

Karaokefest. Det kan ju sluta hur som helst! Typ med Bryan Adams och sånt.

Jag är mer nyfiken på vad du kramar idag. Toalettstolen? :)

Minna sa...

Jonas: Jag klarade mig faktiskt (tror jag). Jag var i gott sällskap, om man säger så. :D

Johan: Jag minns inte riktigt vad vi sjöng. Men det där med karaoke det är inte det lättaste ska du veta!

Nej, toalettstolen har inte fått njuta av mitt fagra ansikte idag. Däremot har jag kommit med tysta kärleksförklaringar till den som uppfann treo :)

Anonym sa...

It's like i don't even know you. Vilken besvikelse...

Minna sa...

Jag är ledsen att behöva göra dig besviken Jonas.

Anonym sa...

Ja, först besvikelsen med 'Joonas', och nu detta. Fyfan...